Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ТПС на Selespeed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ТПС на Selespeed

    Значи когато се запали на място колата държи около 1000-1100 оборота но когато се изфорсира оборотите застават на около 1500 и след това падат до 1400 и не падат . Проблема се е получил след почистване на дроселова клапа, затова решиш че ще мога да помогна на моя приятел и колегаа от студентските години и човека пропътува 100 км за да дойде. Но значи селеспиида явно е с друг инжекцион защото с алфадиага не искаше да си прави тестовете на активаторите(иначе си чете грешките и датчиците в реално време) когато е избран 1.5.5. а на 3.1 ги правеше, но там няма опция за ресетване на ТПС а и не съм сигурен точно кой е модела на инжекциона колата е произведена ноември 1998г. Селеспиида е с друг ТПС и клапата не се задвижва със жило а е електронна.
    Не знам дали просто дали алфадиага няма такава опция или просто с не е предназначен за ресетване на такива ТПС.
    Колеги моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  • #2
    Мисля че в алфа156.нет бяха писали по тоя въпрос, но не се зачетох, щото не ме касаеше.....иначе ако няма опция за ресетване в софта, то значи наистина е много възможно да няма......или пък дросела да се ресетва заедно с другите параметри.....ресетнахте ли всичко друго????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Няма опции за ресетване само за тест на няколко нпараматъра инжектори вентилатори соленоидите на вариатор колектор оборотомер и още няколко но много по малко в сравнение с 1.5.5 няма я и опцията за ресет на ЕКУ-то а на като пробвам на 1.5.5 ми дава грешка.
      Може ли да ми пуснеш линк към тази станица ако ен те затруднява.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        селеспийда не е с 1.5.5. провери буксата на робота. ако не дава добър контакт се случва да държи високи обороти или да ги мени. при тестване се появяват обороти които са два пъти по ниски от действителните.
        най вероятно е с BOCSH МЕ 3.2. Той се монтира по принцип след 2001 год в останалите коли но в селеспиида е още от 1998. Не знам с какво тестваш, но при избора трябва да избереш selespeed.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #5
          Тествам с Alfadiag но там има motronic 3.1 няма 3.2 и проблема е че няма опция за зануляване на настройки на компа и на клапата, но ти благодаря все пак.
          При тестване не обърнах внимание какви обороти отчита но гледах ъгъла на отваряне на клапата при работа на двигателя след стартиране беше мисля 2,38 но след подаване на газ (и задържане на високи обороти) ъгалана който е отворена клапата оставаше по голям някъде около 3,8 (но не съм сигурен за точните цифри). След загасяне и запалване на двигателя ъгала пак е 2,38
          Last edited by Novachev; d.m.y г., 20:21.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Значи когато се запали на място колата държи около 1000-1100 оборота но когато се изфорсира оборотите застават на около 1500 и след това падат до 1400 и не падат . Проблема се е получил след почистване на дроселова клапа, затова решиш че ще мога да помогна на моя приятел и колегаа от студентските години и човека пропътува 100 км за да дойде. Но значи селеспиида явно е с друг инжекцион защото с алфадиага не искаше да си прави тестовете на активаторите(иначе си чете грешките и датчиците в реално време) когато е избран 1.5.5. а на 3.1 ги правеше, но там няма опция за ресетване на ТПС а и не съм сигурен точно кой е модела на инжекциона колата е произведена ноември 1998г. Селеспиида е с друг ТПС и клапата не се задвижва със жило а е електронна.
            Не знам дали просто дали алфадиага няма такава опция или просто с не е предназначен за ресетване на такива ТПС.
            Колеги моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.
            и при мен беше същото след почистване на дросела, но го правеше от време на време това с оборотите 1500-1800, смених МПХ-100лв. втора ръка, после я настройха и сега да кажем е добре, като запаля не отива на 1300, а на 1100, после си падат нормалните обороти, сега остана малко играене 1000-600 като спра, но го прави само 1 и после си застават нормално
            sigpic
            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
            0889 636 093

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
              и при мен беше същото след почистване на дросела, но го правеше от време на време това с оборотите 1500-1800, смених МПХ-100лв. втора ръка, после я настройха и сега да кажем е добре, като запаля не отива на 1300, а на 1100, после си падат нормалните обороти, сега остана малко играене 1000-600 като спра, но го прави само 1 и после си застават нормално

              при мен е същата работа
              но не съм сменял МПХ
              при спиране на светофар например
              има еднократно колебаене от 1000 до 600
              и после всичко си е нормално
              не знам на какво се дължи
              уж всичко и е наред
              абе дърти са си вече ...
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #8
                Тук става въпрос за Селеспиид там тпс-а е различен от този на тези с ръчни скороти там няма жило на газта резлична бира е
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  пробвай да го четеш като Мотроник 7.3.1
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    Тествам с Alfadiag но там има motronic 3.1 няма 3.2 и проблема е че няма опция за зануляване на настройки на компа и на клапата, но ти благодаря все пак.
                    При тестване не обърнах внимание какви обороти отчита но гледах ъгъла на отваряне на клапата при работа на двигателя след стартиране беше мисля 2,38 но след подаване на газ (и задържане на високи обороти) ъгалана който е отворена клапата оставаше по голям някъде около 3,8 (но не съм сигурен за точните цифри). След загасяне и запалване на двигателя ъгала пак е 2,38
                    Може и МЕ 3.1 да е. При мен имаш е момент в който си менеше оборотите и се дължеше на лоша връзка.
                    riders, МПХ то при селспийда е в дросела. газта е с кабел, а не с жило. но проблема малко вероятно да е в това. едва ли при почистването са отворили дросела и да са повредили графитните пътеки(макар че аз съм ги отварял и съм ги чистил- не помага)
                    Last edited by fiore; d.m.y г., 16:27.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      ми при мен беше може би от това, сега си имам резервно МПХ марак и с проблеми, дано скоро не ми се налага пак да се прави, че ново било 290лв.
                      sigpic
                      ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                      0889 636 093

                      Comment

                      Working...
                      X